Thursday, 19 February 2015

She Looks So Happy But She Seems So Sad

_DSC6132
_DSC6151
hej hej
To mój wczorajszy outfit ;)
Podobną misiową kurteczkę już posiadam , z tym , że tamta jest z kapturem , na zamek i nie ma kieszeni , co mnie bardzo denerwowało :P Dlatego postanowiłam sprawić sobie drugą , tym razem z kieszeniami i stojącym kołnierzem. Jestem w niej totalnie zakochana !
Strasznie mnie kusiło by ubrać czarne jeansy , ale w końcu stwierdziłam , że przyda się jakiś rozjaśniacz do tego zestawu :D 
Jestem niesamowicie podekscytowana nadchodzącą sobotą ponieważ jedziemy do Londynu :)
Nie mogę się doczekać. Mam tylko nadzieję , że pogoda dopisze :)

Ściskam!
A



EN:
hey hey
This is my yesterday's outfit ;)
I already have similar shaggy jacket, but it's with a hood, zip and no pockets, which was making me very nervous :P So I decided to got myself second one , this time with pockets and stand-up collar. I am totally in love with it!
I was terribly tempted to wear black jeans with this but in the end I thought that this look needs some brightener  :D
I'm super excited for Saturday as we're going to London :)
Can't wait. Just hope the weather will be ok ;)

Hugs
A
_DSC6101
_DSC6097
_DSC6143
_DSC6090 (2)
_DSC6051
_DSC6108
_DSC6029
_DSC6084
_DSC6145
_DSC6124
_DSC6111
_DSC6125

_DSC6149

wearing
STYLE MOI SHAGGY COAT
H&M T-SHIRT
ROMWE JEANS
NOWISTYLE BAG
CHOIES HAT
OASAP BOOTS


26 comments:

  1. This look is awesome!

    fridaynightstyle.com

    ReplyDelete
  2. Genialne futerko kochana! ;)
    U mnie nowy, pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  3. Ramones Tee! Swietna koszulka i futrzak ^.^

    ReplyDelete
  4. Cudowny! Kocham to połączenie :)

    ReplyDelete
  5. świetny look, kurtka jest boska ! uwielbiam cię w kapeluszach :)

    ReplyDelete
  6. podoba mi się ta kurteczka ! no i buty masz mistrzowskie :)

    ReplyDelete
  7. Such a great look! Love the sunset shots
    xoxo

    indiegirl.com

    ReplyDelete
  8. płaszcz i buty są super!:)

    ReplyDelete
  9. Przede wszystkim buty! Mega wyglądasz również w tym płaszczu : ) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  10. Płaszcz masz mega! Bardzo mi przypadł do gustu :)

    ReplyDelete
  11. cudnie jak zawsze ! <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Randomly found your blog and can’t express how I like it!
    It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  13. perfect outfit, I'm in love with your style! x

    londonandcoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. świetny zestaw, najbardziej podoba mi si e futrzak i kapelusz <3

    ReplyDelete
  15. Zdjecia swietne! Milego pobytu w Londynie :).

    ReplyDelete
  16. Moja przyjaciółka też wyjeżdża do Londynu i tak strasznie Wam zazdroszczę! Miłej zabawy :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. tez mam misiową kurteczkę - jest boska i mogłabym ją nosić! Stylizacja świetna - typowo w moim stylu i udana jak każda Twoja;-)
    sandicious

    ReplyDelete
  18. Świetny post!
    www.amelieatelier.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Great blog and look dear, would you like to follow each other
    x

    Thanks for stopping by
    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  20. Amazing Outfit! Love the Hat ,you look adorable!
    i follow new. Follow back? :)

    lovely Greets xoxo

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3