Tuesday 26 August 2014

Start To Fill This Empty Hole With Fuel Of My Soul

_DSC0408_edited

hej hej :)
Jesień już przyszła do UK :/ A jak u Was ? Wciąż słonecznie i cieplutko ? 
Poniżej mój dzisiejszy outfit ! Już jakiś czas nie miałam na sobie żadnego kimona , to ma kwiecisty wzór oczywiście :P , który tak bardzo lubię i równie ważny dla mnie detal - kieszenie :) Pomyślałam , że fajnie będzie to połączyć z czarną resztą :) Sandałki to mój skarb ! Są takie bardzo "moje" :) Teraz nic , tylko czekać na kolejne lato by móc znowu je nosić :) 

To tyle na dziś :)
Ściskam x


EN:
hey hey :) 
Autumn has already come to the UK :/ How about your place ? Still sunny and warm? 
Below my today's look! I was not wearing any kimonos for quite some time, this one has a floral pattern, of course :P, which I like so much, and just as important detail for me - the pockets :) I thought it would be great to combine it with black :) As for the sandals -  they're my treasure! They are so very "mine" :) Now nothing but wait for the next summer to be able to wear them again and again :) 

That's all for today :) 
Hugs x
_DSC0435_edited
_DSC0409_edited
_DSC0450_edited
_DSC0416_edited
_DSC0406_edited
_DSC0426_edited
_DSC0436_edited
_DSC0394_edited
_DSC0442_edited

wearing:
romwe pants
hm hat
nowistyle bag
kyou tshirt


22 comments:

  1. no właśnie w tej Polsce, to dziwnie - wczoraj wróciłam znad Bałtyku.
    tam pięknie, słonecznie, może nieco wietrznie i nie upalnie, ale cudnie.
    od wjazdu do łódzkiego - deszcz, zimno, plucha.
    koszmar.
    nie mogę uwierzyć w to, jaka różnica między północą kraju, a centrum.
    no, ale nic - dobrze, że mogę sobie humor poprawić oglądaniem Ciebie ;P

    Ty już wiesz, że ja ostatnio w takim stylu zakochana jestem, więc tak Twój kapelusik, jak i kimono cieszą moje oczy!

    podobno lato ma wrócić jeszcze - nie wiem, jak u Ciebie, ale tu jeszcze w ten weekend powrót lata zapowiadają.
    może i Tobie będzie dane jednak ponosić te sandałki i w tym roku!

    ściskam!

    ReplyDelete
  2. love your kimono so much Agata! x

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz! U nas już jesień, niestety koniec lata :(

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądasz :) sandałki są boskie!

    ReplyDelete
  5. Ale odjazdowo wyglądasz! woow, a kimona widziałam jjuż w paru sklepach internetowych, widzę, że zaczyna się na nie prawdziwy ,boom Pozdrawiam@

    ReplyDelete
  6. mega blog kochana <3

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawe buty :) Zapraszam na nową notkę, a w niej krótka relacja z planu filmowego TVN ;-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Wow I lovee your hair and the outfit! Cool sandals! Perfect look dear!

    ReplyDelete
  9. New follower dear!! I'm in love with your rebel alike style!!! Your sandals, the bag all outfit is super chic and lovey! I would definitely wear it all day long. ;)))

    ReplyDelete
  10. fajnie połączyłaś to kimono :)

    ReplyDelete
  11. Here in germany it is so cold and rainy all day... Love the kimono and the combination you made! Very stylish!
    Hope to see more of it!
    Love <3

    ReplyDelete
  12. kimono jest rewelacyjne (:
    pięknie wyglądasz ♥

    ReplyDelete
  13. Strasznie przyjemnie się na Ciebie patrzy. Jestes mega konsekwentna w swoim stylu i oryginalna :)

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz pięknie..;)
    Cała ta stylizacja jest strzałem w 10 !:)

    ReplyDelete
  15. Wow świetnie wyglądasz. Super stylizacja, bardzo podoba mi się ta koszula. Jak dla mnie stanowi takie fajne 'przełamanie' :)

    www.marrtab.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo mi się podoba, kimono ma przepiękny wzór, sandałki faktycznie są świetne. : )

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3