Sunday 20 July 2014

It's A Kindness That The Mind Can Go Where It Wishes

_DSC6797 (2)_edited
hejooo ;)
Jak spędzacie weekend? Dobrze się bawicie? 
Mój weekend jest spokojny , tylko odpoczywam ;)
Co do outfitu , myślę , że biała sukienka to wspaniała rzecz na lato i możemy ją łączyć na różne sposoby w zależności od okazji . Ja wybrałam wersję codzienną , więc żeby przełamać słodycz sukienki dodałam botki , kapelusz i plecak , jednak żeby podtrzymać trochę słodki klimat i żeby było zabawnie założyłam uroczy różowy zegarek ;) 


EN:
heyaaaa ;) 
How is your weekend? Are you having fun?
My weekend is quiet, just resting;)
As for the outfit, I think the white dress is a wonderful thing for summer and can be combined in different ways depending on the occasion. I chose the daily version , so to break the sweetness of the dress I added boots, hat and backpack, but to keep a little sweet climate and for fun I wear cute pink watch ;)
_DSC6725 (2)_edited
_DSC6744_edited
_DSC6714_edited
_DSC6756_edited
_DSC6726_edited
_DSC6743_edited
_DSC6792_edited
_DSC6716_edited
_DSC6748_edited
_DSC6752_edited
_DSC6740_edited
_DSC6750_edited
_DSC6767 (2)_edited
wearing:
primark boots


18 comments:

  1. ładna sukienka, ma śliczną strukturę <3

    ReplyDelete
  2. Świetnie Ci w tej sukience! Dodatki jak zwykle dobrane po Twojemu - Twój styl jest bardzo spójny. Buźka na ręce przypomniała mi o Nirvanie - wieki nie słuchałam, chyba sobie zapodam i przypomnę szczeniackie lata :D miłej niedzieli!

    ReplyDelete
  3. Kapelusz jest wisienką na torcie! Dobry wybór. (:

    ReplyDelete
  4. Mój weekend hmm... nad wodą :) ale dziś też poodpoczywam. Świetna sukienka :) buziaki, zapraszam :)

    ReplyDelete
  5. cudowna jest ta sukienka!

    och, Ty jesteś moją mistrzynią modern boho!

    ReplyDelete
  6. To samo chciałam napisać,że sukienka jest cudowna!:),pięknie wyglądasz i do tego te botki:***

    ReplyDelete
  7. Podoba mi sie caly zestaw. bardzo urocza i dziewczeca sukienka połączona z plecakiem i butami i kapeluszem. Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  8. Cudowna sukienka! Wyglądasz ślicznie w koronkowych rzeczach :)

    ReplyDelete
  9. Really cute look! I love the dress and the pop of color from the pink watch. The pair of boots adds great edginess to the look ♡

    xx AlexisSplash

    http://deadlikeyourfame.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fantastyczna sukienka, mega look! Uwieolbiam zestawy w stylu boho:)

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/07/soma-bawena-i-koronki.html

    ReplyDelete
  11. śliczna sukienka! powiem szczerze, że nie odważyłabym się chyba kupić sukienki z takimi wycięciami, ale na Tobie wygląda rewelacyjnie :) rewelacyjny look :D

    ReplyDelete
  12. Sukienka jest bombowa. Też bym się na coś takiego skusiła, tylko nie wiem w jakim kolorze :)

    ReplyDelete
  13. Jejku no ta sukienka jest fantastyczna !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  14. uroczo! plecak i ta sukienka cudo!

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3