Saturday 4 January 2014

I'm With The Band

Haja :)
Moją nową bluzę uwielbiam po pierwsze za to , że lubię the rolling stones , po drugie za to , że jest ciepła , w środku ma polar !! po trzecie - jest czarna oczywiście : D  
no i te zameczki , ah :) 
Trzymajcie się kochani !
Miłego ! 


EN:
Hey :)
I love my new sweatshirt firstly for the fact that I like the rolling stones, secondly that is very warm - fleece inside ! Third - is black, of course : D 
and these zippers , ah :)
Take care , my dears!
Enjoy !

_DSC9804_edited
_DSC9813_edited

_DSC9799 (2)_edited
_DSC9818_edited
_DSC9820_edited
_DSC9798_edited
_DSC9802 (2)_edited
_DSC9816_edited

_DSC9826_edited_edited

_DSC9829_edited

wearing:
hm skirt
primark creepers



15 comments:

  1. Ale tY szczuplutka jestes! Super ten look I bluza bardzo podoba mi sie ;))

    ReplyDelete
  2. świetna bluza! jednak może pasować do spódniczki :)

    ReplyDelete
  3. Bosko ! ♥.♥ Cudne butki no i oczywiście bluza z The Rolling Stones ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. Totalnie moje klimaty. Podoba mi się efekt, jaki uzyskujesz dzięki dodaniu tego kapelusza do stylizacji- ma ten "pazur". Ale to chyba można powiedzieć o każdym Twoim stroju...

    ReplyDelete
  5. bluza jest super, cała jestes super!

    ReplyDelete
  6. Na wstępie napiszę, że bardzo, bardzo podoba mi się Twój baner:) A wiem co mówię, bo jestem ilustratorką:) Jest świetny:) A jeżeli chodzi o stylizację to perfekcyjnie dobrane wszystkie elementy:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. this outfit's perfect - the sweater, the skirt, the creepers... everything!! and i'm so in love with your hair colour! xx

    beautiful garbage
    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/beautifulgarbagefashion
    poppyleeandjackie.tumblr.com/

    ReplyDelete
  8. love this whole outfit! the top and skirt.. love ur hair too! xo

    ReplyDelete
  9. bluza swoją drogą, ale jeszcze nie widziałam Cię w tym kolorze włosów , czad kochana <3

    ReplyDelete
  10. super prowadzisz bloga, dodaję do obserwowanych <3
    bardzo podoba mi się ta stylizacja :-)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3