Saturday 24 November 2012

Whatever Makes You Happy

hej ho!
Jak Wam mija weekend? 
Pogoda za oknem tragiczna , poza tym mój fotograf jest ostatnio bardzo zajęty , dlatego w tym okresie zimowym będzie sporo zdjęć zrobionych w domu ! Mam nadzieję , że nie macie nic przeciwko ?!
Jestem totalnie zakochana w tym cardiganie , jest tak przyjemny i ciepły , oh idealny na zimowe dni :):):)
Buziak! :*
Trzymajcie się :)

EN:

hey ho!
How is your weekend?
Terrible weather outside and my photographer is very busy lately, so a lot of my pictures this winter will be taken at home! I hope you don't mind?!
I'm totally in love with this cardigan, it's so nice and warm, oh just perfect for cold winter days :) :) :)
Ok, have a fun weekend!
Kisses! :*

my facebook fAnpage :)

sheinside giveaway!




DSC05886
DSC05883
DSC05882
DSC05885


wearing:
nowistyle best cardigan ever
romwe leggings
cubus shirt
oasap hat
le bunny bleu shoes


32 comments:

  1. ubóstwiam leginsy z motywem galaxy. <3
    świetny kapelusz. :)

    ReplyDelete
  2. I loove you cardigan! It seems like it's very comfy!

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nie chciałabyś może sprzedać tych legginsów? :)
    Jakby co jestem chętna

    ReplyDelete
  4. Wow im totally in love with your pics! Tights are amazing!
    Im follwoing u now ;)

    ReplyDelete
  5. woooow you are so gorgeous really love these pictures esp your legging! So rock!
    Im following you now, mind to follow back? Kisses :*

    ReplyDelete
  6. masz świetne nogi!!! te leginsy na nich wyglądają booosko!

    ReplyDelete
  7. Galaxy są megaa!

    Pozdrawiam! M.

    ReplyDelete
  8. zazdroszcze Ci ściany, ja nie mam takiej dobrej do zdjęc haha

    ReplyDelete
  9. ten cardigan jest rzeczywiście całkiem fajny. ;)

    ReplyDelete
  10. Hot outfit, those leggings are amazing! x

    http://girlinthelens.com/

    ReplyDelete
  11. oryginalnie i pieknie! sweter przecudny! a legginsy dodają tego czegoś :)

    ReplyDelete
  12. twoje zdjecia nawet takie na łozku są swietne,a w sumie to ona są w pewien sposob takie klimatyczne;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. podoba mi się zestawienie tych butów i kapelusza! ;d

    ReplyDelete
  14. kocham na Tobie ten styl ;)
    zapraszam na giveaway ;)

    ReplyDelete
  15. your blog is so amazing and you are soo beautiful <3

    ReplyDelete
  16. bardzo podoba mi się ten zestaw ;) dzięki za odwiedziny ;)

    ReplyDelete
  17. Każda część stylizacji cudowna!

    ReplyDelete
  18. mega leginsy, podobają mi się.
    zapraszam do obserwowania.

    ReplyDelete
  19. galaktyczna dziewczyna <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. super zestaw, lubię te galaktyczne leginsy :)

    ReplyDelete
  21. Jesteś wspaniale nonszalancka:)

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3