Monday 19 November 2012

The Distance In Your Eyes

Witam :)
Robi się zimniej i zimniej więc już zaczynam ubierać się warstwowo :) Dziś z przyjaciółkami wybrałyśmy się na zaklupy :) Kupiłam kilka rzeczy dla siostry i jej synka , teraz jeszcze trzeba to wysłać ! Zawsze się strasznie boję , że zaginie gdzieś po drodze :(
Dla siebie nic dziś nie znalazłam , nie lubię kupować na siłę :)
Trzymajcie się !
Milusienkiego tygodnia!
Buziaczki :*


ENGLISH:

Hi :)
It's getting colder and colder so I'm starting to dress in layers :) Today I went shopping with my friends :) I bought a few things for my sister and her son, now I need to send it! I'm always afraid that it will be lost somewhere along the way :(
For myself I haven't found anything today :P


Ok, take care guys!
Kisses: *



MY FACEBOOK

SHEINSIDE GIVEAWAY

DSC05761
DSC05754
DSC05755
DSC05790
DSC05770
DSC05762
DSC05753
DSC05791

wearing:
primark jeasn and bag
h&m beanie, denim shirt and shoes
clothingloves.net sweater
romwe necklace


22 comments:

  1. mi warstwowanie nigdy nie wychodzi :-(

    ReplyDelete
  2. Wiele warstw wygląda fajnie jak się umie je połączyć ze sobą, Ty to potrafisz :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne buty! też lubię ubrania na cebulkę. można wtedy nieźle pokombinować ;)
    u mnie z zakupami też ostatnio słabo, jedynie wczoraj spodobały mi się tylko kolczyki, ale i tak ich nie kupiłam :D

    ReplyDelete
  4. Masz rację, ja też nigdy nie kupuję nic na siłę.
    Świetny kolor swetra!

    ReplyDelete
  5. ooo miło to słyszeć :P outfit mega megaśny !

    ReplyDelete
  6. super sweter! wyglądasz fantastycznie :) i ta czapa! boska!

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz fantastycznie :)

    Obserwuję :)
    Pozdrawiam! M.

    ReplyDelete
  8. i jak zwykle kazdy twoj look jest swietny i mnie inpisruje ;)

    ReplyDelete
  9. Ładnie połaczyłąś ze sobą kolory, całość wpada w oko, Luźno ale i klasycznie :)

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw, super sweter i torebka:)

    ReplyDelete
  11. No niestety coraz zimniej się robi..A taka warstwowa stylizacja bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  12. swietnie wyglądasz,moge zapytac,jak robisz fale a wlosach?

    ReplyDelete
  13. Great outfit!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  14. Pięknie wyglądasz w kręconych włosach i tej czapce!
    Bardzo udany zestaw :)

    ReplyDelete
  15. Tak, tak, tak! ten zestaw jest przefajny :P

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3